තරු සිත්තම

a

Monday, September 10, 2012

රණවිරු ඉන්දිකගෙ සිහිණය සැබෑකරන්න

පුදුකුඩුඉරිප්පු අවසන් මෙහෙයුමේදි 2009/03/03 දිණ කුරීරු ත්‍රස්තවාදීන්ගේ දරුණු වෙඩිපහරට ලක්ව දැනට කිසිවක් කරකියා ගත නොහැකිව සිටින රණවිරු ලා.ක්‍රොප්‍රල් ඉන්දික හට කාරුණික හදවත් ඇති ඔබටත්... ඔහු වෙණුවෙන් පිහිටවිය හැක.
ඉන්දිකගේ කතාවට සවන්දෙමු.... මම අවිවාහකයි මගේ වයස අවු.25යි මාගේ මව්බිම බෙරාගැණීමේ අවසන් මෙහෙයුම ක්‍රියාත්මකවෙණ අවස්තාවෙදි මම සේවය කලේ 6වණ ගජබා රෙජිමෙන්තුවට අනුයුක්තවයි. මා අනුරාධපුර සාලියපුර කෑම්ප් එකේ ඉන්නෙද්දි තමයි මගේ මව්බිම බෙරාගැණීමේ අවසන් මෙහෙයුමට සම්බන්ඳ උණේ එදා මාත් එක්ක එකට මෙහෙයුමේ හිටපු සහොදර නිලදාරින් ගොඩදෙනෙක්ගෙ ජීවිත අහිමිඋනා. අද මගේ මව්බිමට සම්පුර්ණ නිදහස ලැබිල මට හරිම සතුටුයි... එහෙම නොවුනනම් තව කීදෙනෙක්ගෙ ජිවිත අහිමිවෙන්න වෙලාද, වෙන්නත් තිබුණද... 
යුද්දෙත් ඉවරවෙලා අවුරුදු 3ක් වෙණව මම මේ විදිහට එක්තැන්වෙලා අවුරුදු 3ක්. මගේ උදරයෙන් පහල පණ නෑ මමයි මගේ අම්මයි ගෙදර ඉන්නෙ. අම්ම තමයි මගේ ලඟටවෙලා මගේ වැඩ කටයුතු සේරම කරන්නෙ. මගෙ පඩිය අපිදෙදෙනගෙ වියදමට සෑහුනත් එතනින් එහාට කිසිමදෙයක් කරන්න ඉතුරුවෙන්නෙ නෑ.
මට ජීවත්වෙලා ඉන්න ටික කාලෙදිහරි මට මගේ වඩකටයුතු වලින් ටිකක් හරි මටම කරගන්න පුලුවන්නම්... මගෙ අම්මව ටිකක් හරි මේ බරින් නිදහස් වෙනව.
දයාබර යාලුවණේ ඔයාලට පුලුවන්නම් මට විදුලි බලෙන් ක්‍රියාකරන රෝද පුටුවක් (re chargeable wheel chair) ලබාදෙන්න අලුත්ම එකක් නොවුණට කමක්නෑ, මම දන්න තරමට රු.80,000ක් විතර වෙණව අලුතෙන්ම. ඔයාල මට උදවු කරන්න කැමතිනම් මගේ සියලු විස්තර මෙන්න.
සෙබල අංකය : S/472498 
නම : L.CO. Indika E.R.R
ගිනුම් අංකය : 70138303
Bank of Ceylon, Narammala
මගේ දුරකතන අංකය : 0094723691547
ඔයාල කාටහරි මේ රණවිරු ඉන්දිකගෙ සිහිණය සැබෑකරන්න පුලුවන්නම් එයාට කතාකරන්න පාවිච්චි කරපු හරි re chargeable wheel chair එකක් ලැබුනොත් එයා ගොඩක් සතුටු වේවි. රට රටවල ඉන්න යාලුවනේ ඔයාලට කොහේදි wheel chair එකක් ලැබුනොත් රණවිරු ඉන්දිකට ලබාදෙන්න.

උපුටා ගැනීම:-බෞද්ධයා - The Buddhist

0 comments:

Post a Comment